OKTOBER
28. - Forløb "Gøre noget for andre": Opstart og spejderværdier (PL,PA møde) (Ansvarlig: Mathias og Sune)
NOVEMBER
4. - Forløb "Gøre noget for andre": Sælge lodder (Ansvarlig: Sune )
8. - 10. – Juletur
11. - Forløb "Gøre noget for andre": Eget møde (Ansvarlig: Troppen Selv)
15. Tilmelding til Dinizuli - tilmelding åben
18. - Forløb "Gøre noget for andre": Sælge lodder (Ansvarlig: Sune )
19. - divisionsstropsmøde hos 3VV, Azaleavej 26. Starter kl. 19 slutter kl. 20:30
25. - Sy og hyggemøde (Ansvarlig: Mette og Mathias)
DECEMBER
2. - Sy og hyggemøde (Ansvarlig: Mette)
9. - Slibe kniv og afslutte sy-projekt (Ansvarlig: Axel) afbud: Mette
16. - Juleafslutning - ÆNDRE MØDETID; 17:30-20:30 - Madmøde (julebag) (ansvarlig: Mette)
JANUAR
6. Nytårsmøde
13. Dinizuli: Foropgave
20. Dinizuli: Foropgave
25. – 26. - Dinizuli 2025 - tilmelding åben
27. Ikke planlagt
2025
SOMMERLEJR: Kommer til at ligge i uge 27
_________________________________________________________________
Hvis du er hos troppen i 4 år, vil du opleve følgende:
Sommerture: Gruppesommerlejr, divisionslejr/nationale lejre, udenlandslejr
Andre aktiviteter: vinterhejk, adventureløb, plan, vildmarksoplevelser
Vi vil gerne lære dig følgende spejderfærdigheder (rød tråd)
- Udvikle dine lederegenskaber/lederstil
- Lære at bruge planlægnings- og evalueringsredskaber
- Spejderfærdigheder på ekspertniveau - du kan lære færdigheden fra dig, og du kan bruge det i en større sammenhæng.
- Kan lave/koordinere mad over bål til hele troppen (20 personer)
Vi håber, langt de fleste spejdere har følgende færdigheder, når de rykker op til senior:
Kunne høre andres mening og danne sine egne
Kunne finde sin egen tro og have respekt for andres
Se spejder som et fælles mål
Ansvar for og med andre
Kunne evaluere hinanden og projekter
Generel viden om spejderbevægelsen
Arbejde i patruljer
Planlægge og udføre møder og ture
Pakke og vedligeholde udstyr
Lave budget for ture
Lave bivuak
Gå 50 km
Vi vil gerne lære dig følgende menneskelige egenskaber (blå tråd):
Praktisk erfaring i ledelse
Kunne definere egne krav
Selvstændigt kunne planlægge og udføre aktiviteter og møder
Opleve medbestemmelse og direkte indflydelse
Empati
Fællesskabsfølelse
At være inkluderende,
Hvordan det du siger, påvirker andre